Menu

Reklamácia - formulár

Ako postupovať pri reklamácii.

Vážený zákazník,
ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom použivaní a je v záručnej 24 mesačnej lehote, máte právo tovar reklamovať.

Reklamovaný tovar nám zašlite na našu adresu, spolu s dokladom o kúpe (faktúrou) a vyplneným reklamačným protokolom, ktorý si viete stiahnuť tu (Reklamačný protokol)

1. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému prevzatiu po jeho oprave.

2. Bezodkladne v deň Vášho odoslania, najneskôr však do 24 hodín od obdržania reklamačného formulára potvrdíme na Vašu zadanú emailovú adresu prijatie uplatnenia reklamácie.

3. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť.

4. Nefunkčný/pokazený výrobok doručte okamžite po zistení vady na  našu adresu:

Adresa: ROBIVA s.r.o.

            J. Gagarina 259/21

            089 01 Svidník

Potrebujete poradiť?

Kontaktujte nás

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať