Reklamácia - formulár
Ako postupovať pri reklamácii.
Vážený zákazník,
ak sa na Vašom výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho ďalšom použivaní a je v záručnej 24 mesačnej lehote, máte právo tovar reklamovať.
Reklamovaný tovar nám zašlite na našu adresu, spolu s dokladom o kúpe (faktúrou) a vyplneným reklamačným protokolom, ktorý si viete stiahnuť tu (Reklamačný protokol)
- 1. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému prevzatiu po jeho oprave.
- 2. Bezodkladne v deň Vášho odoslania, najneskôr však do 24 hodín od obdržania reklamačného formulára potvrdíme na Vašu zadanú emailovú adresu prijatie uplatnenia reklamácie.
- 3. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť.
- 4. Výrobok na reklamáciu doručte okamžite po zistení vady na našu adresu:
Adresa: ROBIVA s.r.o.
J. Gagarina 259/21
089 01 Svidník
