ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 JE MOŽNOSŤ VRÁTENIA TOVARU?


Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z § 7, odst. 1

zákona č. 102/2014 Z.z.

Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) spolu s jeho originálnym obalom a všetkými

umelohmotnými záložkami, originálom alebo kópiou faktúry, vypísaným formulárom na odstúpenie od zmluvy, ktorý Vám bol

zaslaný v potvrdení objednávky na Vašu e-malovú adresu.

Pri výmene, vrátení alebo reklamácií košieľ si uschovajte všetky ochranné prvky /kartón vystielajúci vnútro košele, ochranné

prvky goliera - plastová vnútorná a vonkajšia výstuž, spony rukávov/ a zašlite ich spolu s tovarom.
 

AKÁ JE DOBA EXPEDOVANIA?


Tovar pri ktorom je označenie "Skladom"  expedujeme zvyčajne do 48 hod. v prac. dni. Kabelky a hodinky

máme externým skladom, doba dodania je do 10. prac. dní.
 

AKÁ JE DOBA DODANIA A POŠTOVNÉ?

Tovar Vám doručíme max. do 48 hodín od našej expedície.

Ak je pri tovare uvedený interval dodania, tovar Vám bude dodaný v tomto interavale.

Tovar posielame kuriérskou spoločnosťou GLS na dobierku  - poplatok 3,80 Eur.

 

AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ VEĽKOSŤ KOŠELE?

Pre minimalizovanie nesprávnej veľkosti je najlepšie zmerať košeľu, ktorá Vám dobré sedí a to tak, že si ju položíte na rovnú

plochu, zapnete a priečne cez prsia pod rukávmi ju zmeráte, vynásobite dvoma a dostanete obvod košele okolo hrudníka, ktorý

potrebujete, to isté zmerať v okolí pása.

Potom sledujte tabuľku rozmerov, ktorá je pri každej košeli.

 

AKO SÚ CHRÁNENÉ OSOBNÉ ÚDAJE?

Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia

tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre

komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším

subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE KOŠELE (TOVARU)?

Vzhľadom k tomu, že máme obrovský pohyb skladových zásob, nie je možné tovar vymeniť za iný.

Ak Vám nesadla veľkosť kopšele je potrebné tovar vrátiť v pôvodnom obale so všetkými umelohmotnými a papierovými

záložkami, s vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy a originálnom, alebo kópiou faktúry na našu faktúračnú adresu.

Peniaze za tovar Vám budú vrátené do 7 dní.

Tovar v požadovanej veľkosti si objednajte nanovo.

Tovar za iný tovar nie je možné vymeniť. Tovar ktorý nechcete je potrebné vrátiť a na nový vytvoriť novú

objednávku.

ohraničenie

INFOLINKA

Tel  +421 915 286 729

e-mail  info@panskaelegancia.sk

OTVÁRACIE HODINY:

  Pondelok - Piatok

  9:00 - 15:00 hod

 ohraničenie

Akcia dňa

V tejto kategórii nie sú žiadne výrobky.

Doručenie zadarmo

Doručenie zadarmo

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie