ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

JE MOŽNOSŤ VRÁTENIA TOVARU?
Tovar zakúpený v e-shope môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z.z.).
Tovar je potrebné vrátiť v bezchybnom stave (nepoškodený, čistý, nenosený) spolu s jeho originálnym obalom a všetkými umelohmotnými záložkami, originálom alebo kópiou faktúry, vypísaným reklamačným lístkom, ktorý Vám bol zaslaný spolu s fakturou.
Pri výmene, vrátení alebo reklamácií košieľ si uschovajte všetky ochranné prvky /kartón vystielajúci vnútro košele, ochranné prvky goliera - plastová vnútorná a vonkajšia výstuž, spony rukávov/ a zašlite ich spolu s tovarom.
 

AKÁ JE DOBA EXPEDOVANIA?
Tovar pri ktorom je označenie "Skladom" a pri platbe na dobierku, expedujeme najneskôr do 48 hod. Pri platbe bankovým prevodom sa čaká kým sa pripíšu peniaze na náš účet. Tu sa doba expedície predĺži cca o 2-3 dni.
 

AKÁ JE DOBA DODANIA A POŠTOVNÉ?
Doručenie si je možné zvoliť v objednávkovom formulári:
- Kuriérom GLS do 24 hod. od nášho odoslania - poplatok 2,80 + 1,- Eur pri platbe na dobierku.
 

AKO SI SPRÁVNE VYBRAŤ VEĽKOSŤ KOŠELE?
Pre minimalizovanie nesprávnej veľkosti je najlepšie zmerať košeľu, ktorá Vám dobré sedí a to tak, že si ju položíte na rovnú plochu, zapnete a priečne cez prsia pod rukávmi ju zmeráte, vynásobite dvoma a dostanete obvod košele okolo hrudníka, ktorý potrebujete, to isté v okolí pása.
Potom sledujte tabuľku rozmerov, ktorá je pri každej košeli.
V prípade, že Vám aj tak nesadne veľkosť alebo farba košele a chcete si ju vymeniť za iný kus alebo vrátiť. Žiaden problém! U nás môžete nepoužitý tovar bezplatne vymeniť aj vrátiť do 14 dní.

 

AKO SÚ CHRÁNENÉ OSOBNÉ ÚDAJE?
Pri registrácii a nákupe v e-shope zadávate svoje základné osobné údaje, ktoré potrebujeme pre poskytnutie služieb doručenia tovaru a pre náš účtovný a fakturačný systém: meno a priezvisko, adresa (bydlisko alebo adresa doručenia), kontakty pre komunikáciu (telefónne číslo, e-mailová adresa). Tieto údaje sú uložené v našej databáze, bez prístupu cudzích osôb, ďalším subjektom ich nepredávame, neprenajímame, ani iným spôsobom neposkytujeme.

 

AKO POSTUPOVAŤ PRI VÝMENE KOŠELE (TOVARU)?

Ak Vám nesadla veľkosť alebo chcete tovar vymeniť za iný, máte na to právo do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíku.Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdŕžali.
Vyplnte reklamačný lístok ktorý je na zadnej strane faktúry za akú veľkosť alebo za aký tovar chcete vymeniť tovar, čo nám posielate naspäť.

Pri výmene košele je nutné telefonicky, alebo e-malom oznámiť za akú veľkosť chcete zameniť, prip. tovar.
Odošlite to doporučene Slovenskou poštou- najlacnejšia variácia je poslať to ako doporučený list.
Najneskôr do 14 dní môžete očakávať vymenený tovar
 

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info